Informácie o stave škody

Priebeh riešenia Vašich poistných udalostí môžete po novom sledovať online. Nová web aplikácia iRSU Vám poskytne online informácie o škodách z majetku a zodpovednosti, PZP a havarijného poistenia. Systém umožňuje klientovi poslať podklady k likvidácii, poznámku aj informáciu ku škode, čo výrazne urýchľuje celý proces likvidácie.


 

Ako postupovať v prípade škodovej udalosti?

  • zabráňte ďalšiemu rozšíreniu škôd

Vo vlastnom záujme sa pokúste vykonať opatrenia zabraňujúce rozšíreniu škôd napr. presťahujte nepoškodené predmety poistenia do častí domu, ktorá nebola zasiahnutá napr. povodňou.

  • nahláste škodu čo najskôr!

Nahláste bezodkladne škodovú udalosť na ktoromkoľvek kontaktom mieste našej poisťovne osobne alebo e-mailom, cez internet online, telefonicky, poštou. Bude k Vám vyslaný náš obhliadkár, ktorý spíše rozsah škody.

  • zničené veci sa snažte uschovať do príchodu obhliadkára

Ak z hygienických dôvodov nie je možné zachovať poškodené veci, tak si ich pred ich odstránením odfotografujte a urobte zoznam. Len tak môžete preukázať rozsah škody a môže Vám byť uznané poistné plnenie.

  • môžete požiadať o preddavok

Ak máte nárok na poistné plnenie, tzn. ak Vaša poistka pokrýva rozsah škôd, môžeme Vám poskytnúť preddavok (zálohu) ešte pred ukončením vyšetrenia poistnej udalosti.