Cieľom kampane je podpora imidžu UNIQA poisťovne ako stabilnej inštitúcie, ktorá je na našom trhu už 30 rokov. Najnovšie prieskumy totiž dokazujú, že ľudia sú ochotnejší dôverovať poisťovni s dlhšou tradíciou, zároveň však oceňujú, ak drží krok s dobou a nestráca moderný imidž.

„Reklamný koncept sa opiera o fakt, že naši klienti majú rôzne životné situácie a potreby. Tieto skupiny sú v našom koncepte reprezentované Petrou Vlhovou a Veronikou Velez Zuzulovou. Každá z nich sa nachádza v inom životnom štádiu, potreby každej sú odlišné. Cieľom kampane je ukázať, že vieme poskytnúť riešenie tak pre tých, ktorí sú zameraní na zážitky, rýchly životný štýl, dosahovanie výkonov a cestovanie, ako aj rodiny, ktoré potrebujú viac stability a ich životné hodnoty sa prirodzene zmenili,“ vysvetľuje koncept kampane riaditeľka PR a marketingu UNIQA Silvia Vlasková.

Reklamnú kampaň budete môcť vidieť počas novembra na staniciach skupín JOJ aj Markíza. Sponzorské reklamné spoty sú nasadené aj na RTVS počas vysielania priamych prenosov zo zjazdového lyžovania až do marca 2021. Súčasťou kampane je aj rádiový spot na staniciach Rádio Expres, Fun Rádio, Rádio Vlna a Rádio Slovensko. Samozrejmosťou je aj online reklama, zacielená na našich potenciálnych klientov podľa záujmov.

„Nakrúcali sme počas korona obdobia za prísnych bezpečnostných opatrení. Napriek tomu si to Veronika užila, keďže nakrúcala so svojim malým synovcom Timom (mimochodom, už teraz skvelým lyžiarom), s ktorým sa počas jednotlivých scén navzájom rozveseľovali. Ani nakrúcanie s Petrou sa samozrejme nezaobišlo bez obmedzení. V miestnosti bolo maximálne 5 ľudí, všetkým sa merala teplota, všade bola dezinfekcia, rúška a rukavice,“ hovorí Silvia Vlasková z UNIQA.

Reklamné spoty pre UNIQA poisťovňu pripravila agentúra Triad Advertising, produkovala ho agentúra Toxpro. Obe verzie reklamných spotov nájdete tu:

 

fotky zo spotu