Kto je NIKI?
Virtuálna asistentka NIKI je nová posila nášho klientskeho centra. Kontaktovala vás, aby vám ponúkla možnosť previesť komunikáciu s poisťovňou do elektronickej podoby. Okrem toho sa s ňou môžete stretnúť aj pri hlásení poistných udalostí mimo pracovnú dobu nášho call centra. Je navrhnutá tak, aby uľahčila a urýchlila vašu komunikáciu s poisťovňou.
Je to bezpečné?
Áno, telefonát bol naozaj od poisťovne UNIQA a vaše údaje sú u nás v bezpečí. NIKI nežiada žiadne citlivé údaje, len súhlas s elektronickou komunikáciou a na overenie vyžaduje iba dátum narodenia a váš e-mail.
Podotýkame, že poisťovňa UNIQA nikdy nebude požadovať žiadne citlivé údaje, ako sú heslá alebo platobné údaje. Ak by ste takúto požiadavku obdržali, jedná sa o podvod a odporúčame nás okamžite kontaktovať.
Prečo elektronická komunikácia?
Prechod na elektronickú komunikáciu prináša klientom radu výhod. Predovšetkým to, že všetku korešpondenciu budete mať po ruke kedykoľvek a kdekoľvek a všetku korešpondenciu veľmi ľahko dohľadáte.
Ako poskytnúť súhlas s elektronickou komunikáciou?
Prechod na elektronickú komunikáciu nebude trvať dlhšie než tri minúty. V prípade záujmu prosím využite jednu z nasledujúcich možností:
- Zavolať znovu našej Niki z toho istého čísla, na ktoré vám pôvodne volala.
- Prihláste sa do portálu moja UNIQA a súhlas môžete odškrtnúť aj tam.
Ďakujeme vám za váš čas a dôveru. Vaša spolupráca nám pomáha zlepšovať naše služby.