Prejdite na elektronickú komunikáciu

  • Nedávno vás kontaktovala virtuálna asistentka NIKI, aby vám ponúkla možnosť previesť komunikáciu s poisťovňou UNIQA do elektronickej podoby.
    Áno, telefonát bol naozaj od poisťovne UNIQA a vaše údaje sú u nás v bezpečí.

 

Zavolať NIKI
Ikona cestovní pojištění

Kto je NIKI?

Virtuálna asistentka NIKI je nová posila nášho klientskeho centra. Kontaktovala vás, aby vám ponúkla možnosť previesť komunikáciu s poisťovňou do elektronickej podoby. Okrem toho sa s ňou môžete stretnúť aj pri hlásení poistných udalostí mimo pracovnú dobu nášho call centra. Je navrhnutá tak, aby uľahčila a urýchlila vašu komunikáciu s poisťovňou.

Je to bezpečné?

Áno, telefonát bol naozaj od poisťovne UNIQA a vaše údaje sú u nás v bezpečí. NIKI nežiada žiadne citlivé údaje, len súhlas s elektronickou komunikáciou a na overenie vyžaduje iba dátum narodenia a váš e-mail.

Podotýkame, že poisťovňa UNIQA nikdy nebude požadovať žiadne citlivé údaje, ako sú heslá alebo platobné údaje. Ak by ste takúto požiadavku obdržali, jedná sa o podvod a odporúčame nás okamžite kontaktovať.

Prečo elektronická komunikácia?

Prechod na elektronickú komunikáciu prináša klientom radu výhod. Predovšetkým to, že všetku korešpondenciu budete mať po ruke kedykoľvek a kdekoľvek a všetku korešpondenciu veľmi ľahko dohľadáte.

Ako poskytnúť súhlas s elektronickou komunikáciou?

Prechod na elektronickú komunikáciu nebude trvať dlhšie než tri minúty. V prípade záujmu prosím využite jednu z nasledujúcich možností:

  1. Zavolať znovu našej Niki z toho istého čísla, na ktoré vám pôvodne volala.

    Zavolať NIKI

  2. Prihláste sa do portálu moja UNIQA a súhlas môžete odškrtnúť aj tam.

 

Ďakujeme vám za váš čas a dôveru. Vaša spolupráca nám pomáha zlepšovať naše služby.