Raz za čas je potrebné aktualizovať naše systémy. Z tohto dôvodu nebudú dostupné žiadne webové ani digitálne služby našej spoločnosti. Asistenčné služby však fungujú nepretržite.
Kedy:
Systémy začneme odpájať v piatok 14. 11. v 22 hodín večer. Služby by mali byť opäť dostupné v ranných hodinách v pondelok 17. 11. 2025.
Nedostupné služby:
- Webová stránka UNIQA
- Klientsky portál moja UNIQA
- Online hlásenie škôd
- E-podateľňa a zadávanie žiadostí cez web
- Online platobná brána UNIQA
- Uzatváranie poistenia online aj cez sprostredkovateľov
Čo robiť počas odstávky:
- Využiť asistenčné služby: Fungujú nepretržite (kontakty nižšie).
- Hlásenie škodovej udalosti: Prosíme, nahláste škodu po skončení odstávky cez web UNIQA.
- Uzatvorenie nového poistenia: Poistenie si, prosím, dojednajte mimo plánovanej odstávky – či už online na webovej stránke UNIQA alebo prostredníctvom vášho finančného agenta. POZOR! Ak potrebujete nové poistenie, ktorého začiatok spadá do víkendovej odstávky, odporúčame, aby bolo poistenie uzatvorené a zaplatené najneskôr do piatka 14. 11. do 20:00 hod.
- Úhrada poistného k vašej zmluve: Odporúčame vykonať platbu cez našu online platobnú bránu najneskôr do piatka 14. 11. do 20:00 hod. Počas odstávky môžete poistné uhradiť prostredníctvom vašej banky – pripísanie platby však môže byť oneskorené.
- Úprava zmluvy, zadanie požiadavky cez portál moje UNIQA: Portál využite mimo obdobia odstávky.
Asistenčné služby:
| Služba | Číslo pre SR | Číslo pre ČR |
|---|---|---|
| Infolinka v obmedzenom režime | +421 232 600 100 | +420 488 125 125 |
| Cestná asistencia (odťah a pomoc) | +421 258 252 188 | +420 272 101 020 |
| Asistencia pri poistení majetku pre produkty UNIQA |
+421 254 411 029 | +420 221 586 679 |
| Asistencia pre produkty bývalej poisťovne AXA | +420 292 292 215 | +420 292 292 209 |
| Cestovná asistencia | +421 254 411 029 | +420 255 734 900 |
Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
Vaša UNIQA