Plánovaná odstávka systémov UNIQA

Od piatka 14. 11. 2025 (22:00) do pondelka 17. 11. 2025 (ranné hodiny)

Raz za čas je potrebné aktualizovať naše systémy. Z tohto dôvodu nebudú dostupné žiadne webové ani digitálne služby našej spoločnosti. Asistenčné služby však fungujú nepretržite. 

 

Kedy:

Systémy začneme odpájať v piatok 14. 11. v 22 hodín večer. Služby by mali byť opäť dostupné v ranných hodinách v pondelok 17. 11. 2025.

Nedostupné služby:

  • Webová stránka UNIQA
  • Klientsky portál moja UNIQA
  • Online hlásenie škôd
  • E-podateľňa a zadávanie žiadostí cez web
  • Online platobná brána UNIQA
  • Uzatváranie poistenia online aj cez sprostredkovateľov

Čo robiť počas odstávky:

  • Využiť asistenčné služby: Fungujú nepretržite (kontakty nižšie).
  • Hlásenie škodovej udalosti: Prosíme, nahláste škodu po skončení odstávky cez web UNIQA.
  • Uzatvorenie nového poistenia: Poistenie si, prosím, dojednajte mimo plánovanej odstávky – či už online na webovej stránke UNIQA alebo prostredníctvom vášho finančného agenta. POZOR! Ak potrebujete nové poistenie, ktorého začiatok spadá do víkendovej odstávky, odporúčame, aby bolo poistenie uzatvorené a zaplatené najneskôr do piatka 14. 11. do 20:00 hod.
  • Úhrada poistného k vašej zmluve: Odporúčame vykonať platbu cez našu online platobnú bránu najneskôr do piatka 14. 11. do 20:00 hod. Počas odstávky môžete poistné uhradiť prostredníctvom vašej banky – pripísanie platby však môže byť oneskorené.
  • Úprava zmluvy, zadanie požiadavky cez portál moje UNIQA: Portál využite mimo obdobia odstávky. 

Asistenčné služby:

Služba Číslo pre SR Číslo pre ČR
Infolinka v obmedzenom režime +421 232 600 100 +420 488 125 125
Cestná asistencia (odťah a pomoc) +421 258 252 188 +420 272 101 020
Asistencia pri poistení majetku
pre produkty UNIQA
+421 254 411 029 +420 221 586 679
Asistencia pre produkty bývalej poisťovne AXA +420 292 292 215 +420 292 292 209
Cestovná asistencia +421 254 411 029 +420 255 734 900

Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

 

Vaša UNIQA

 

Planned UNIQA System Downtime

From Friday, November 14, 2025 at 10:00 PM until Monday, November 17, 2025 (morning hours)

Occasionally, we need to update our systems. For this reason, none of UNIQA’s web or digital services will be available during this period. Assistance services will remain fully operational.

When: System shutdown will begin on Friday, November 14 at 10:00 PM. Services are expected to be available again by Monday morning, November 17.


Services Unavailable

  • UNIQA website
  • Client portal "moje UNIQA"
  • Online claim reporting
  • E-submission and web-based request forms
  • UNIQA online payment gateway
  • Online insurance contracting, including via intermediaries

What to Do During the Downtime

  • Assistance services: Available 24/7 (see contacts below)
  • Reporting a claim: Please report your claim after the downtime via the UNIQA website
  • Buy a new insurance: Please arrange and pay for your insurance outside the downtime period – ideally by Friday, November 14 before 8:00 PM
  • Pay for the insurance: We recommend using the payment gateway by Friday, November 14 before 8:00 PM. During the downtime, you may pay via your bank (payment may be delayed)
  • Modifying your contract or submitting a request via moje UNIQA portal: Please use the portal outside the downtime period

Assistance Services

Service

Slovakia Czech Republic

Info line (limited mode)

+421 232 600 100 +420 488 125 125

Roadside assistance (towing and help)

+421 258 252 188 +420 272 101 020

Property insurance assistance / UNIQA products

+421 254 411 029 +420 221 586 679

Products formerly under AXA Company

+420 292 292 215 +420 292 292 209

Travel assistance

+421 254 411 029 +420 255 734 900

Thank you for your understanding and patience.
UNIQA