Slovensky > O nás > Aktuality > HAVÁRIA V DOMÁCNOSTI? S ASISTENCIOU – HRAČKA

HAVÁRIA V DOMÁCNOSTI? S ASISTENCIOU – HRAČKA

23.11.2022

Záver roka je povestný „koniec sveta“. Ošiaľ vianočných večierkov strieda tlak  v práci, naháňanie sa za darčekmi, občas prechladnutie či viróza a ak sa pritrafí nečakaná havária v domácnosti, blázninec vystrieda panika.  S poistením nehnuteľnosti a domácnosti s asistenčnými službami UNIQA však môžete všetko hravo zvládnuť a vyriešiť.

 

Čo, ak si zabuchnete dvere?

Či si to priznáme alebo nie, na vianočné sviatky chceme mať všetko dokonalé! Dokonale upečené, vyzdobené, voňavé a nakúpené. Čo ak však nejde všetko podľa plánu?! Uprostred pečenia a zábavy vás zradí trúba. Pri praní záclon a závesov vytečie práčka a keď preberáte posledný darček od kuriéra pre svokru, zabuchnete  si dvere… Keď sa konečne vrátite do tepla a myslíte si, že máte „fajront“, odrazu váš kotol ohlási poruchu. Ako tieto, naoko, bizarné situácie vyriešiť?

 

Podrobný návod, ako na to

Asistenčné služby k poisteniu nehnuteľnosti a domácnosti sú dostupné 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Stačí zavolať na linku +421 2 32 600 100, odkiaľ vás prepoja do asistenčnej centrály. Môžete sa identifikovať číslom zmluvy, rodným číslom alebo inými osobnými údajmi. Spoločne posúdite situáciu a pracovník asistenčnej linky zhodnotí, či skutočne ide o haváriu. Potom vás prepojí na príslušného odborníka. Ak je potrebný zásah, pomoc k vám dorazí v najkratšom možnom čase, najčastejšie do dvoch hodín od nahlásenia havárie. V databáze asistenčnej centrály je široký výber špecializovaných zmluvných dodávateľov, napríklad inštalatér, elektrikár, kúrenár, plynár, sklenár, zámočník, pokrývač a ďalší v závislosti od toho, aké máte poistenie.

 

Majster je tu, čo teraz?

Odborník práve dorazil a opraví závadu na vašom spotrebiči alebo vás dostane späť do tepla. Nečaká vás žiadna náročná administratíva. Podpíšete protokol o oprave a môžete sa vrátiť k predvianočným prípravám. Pokiaľ však závada nie je odstránená alebo máte otázky, môžete priamo kontaktovať odborníka (kontakt je na protokole) alebo sa znovu obrátiť na nonstop linku. Môže sa stať, že zásah presahuje dojednaný rozsah asistencie, napríklad preto, že oprava práčky vyžaduje špeciálnu súčiastku alebo je potrebné kúpiť celý nový zámok. Aj v takých prípadoch vám pomôžeme, ale môže sa stať, že  si nepokrytú časť nákladov, doplatíte sami.

 

Pomoc v krízovej situácii

Pomoc oceníte o to viac, ak napríklad na chalupe nemáte dostupný internet pre vyhľadanie vhodného odborníka alebo dostatočnú finančnú hotovosť na jeho zaplatenie. Pokiaľ nemáte po ruke šikovného suseda, všetko vyriešite pohodlne po telefóne v rámci predplatených asistenčných služieb.

 

Zachráni vás a je automatickou súčasťou poistenia

S asistenčnou službou UNIQA vás už nič nezaskočí. Stačí si uložiť telefónne číslo +421 2 32 600 100 a v prípade havárie viete, na koho sa obrátiť. Získate ju automaticky zdarma k poisteniu nehnuteľnosti a domácnosti a je k dispozícii NONSTOP - 24 hodín denne, 7 dní v týždni.